-
Intelligente løsninger
til ferie-, fritids- &
underholdningsbranchen
Billetsystem - Billetautomat - Adgangssystem
Adgangskontrol - Omklædningsrum - Hotel IT -
Billet- & betalingssystem
med automatisk
billet- og adgangskontrol
Billetsystem - Billetautomat - Adgangssystem
Adgangskontrol - Omklædningsrum - Hotel IT -
Omklædningsrum
& skabsløsninger med
digitale låsesystemer
Billetsystem - Billetautomat - Adgangssystem
Adgangskontrol - Omklædningsrum - Hotel IT
Velkommen til Via System
Via System tilbyder kundetilpassede intelligente løsninger indenfor elektronisk sikkerhed, adgangskontrol, adgangssystemer, personmøller, adgangsmøller, billetsystemer, billetautomater, betalingssystemer, POS systemer, selvbetjeningsautomater, energistyring, persontællere, omklædningsrum, garderobeskabe, skabe med låsesystemer og pengeløs betjening til eksempelvis svømmehaller, idrætscentre, idrætshaller, fitnesscentre, feriecentre, museer, virksomheder, sportsarenaer, stadions, messer, omklædningsfaciliteter, forlystelsesparker, turistattraktioner, uddannelsesinstitutioner, boliganlæg, hospitaler, offentlige institutioner og transport mv.
Efter 29 år i branchen har vi udviklet en meget driftssikker løsning med adgangskontrol som er 100% integreret med billet- og betalingssystem til eksempelvis svømmehaller, idrætscentre, idrætshaller, fitnesscentre, feriecentre, museer, sportsarenaer, stadions, forlystelsesparker og turistattraktioner.
Via System er en sund virksomhed med en god økonomi og vi har fået tildelt den højeste kreditværdighed med karakteren AAA i Bisnodes kreditrating.
Vi er en del af Techotel gruppen, som er Skandinaviens største leverandør af bookingsystemer til hoteller og kursus steder.
Tryk her for at læse mere om AK Techotel A/S.
I dag er Techotel et resultat af over 25 års erfaring i udvikling og drift af hotelsystemer. Med flere end 500 installationer er Techotel førende i Skandinavien indenfor for it-løsninger til hoteller, restauranter, konference- og feriecentre.
Techotel udvikler, sælger, underviser i og servicerer IT løsninger til kroer, hoteller, konferencecentre, hotelkæder og restauranter, hvor der lægges vægt på indtjeningsfremmende funktioner, brugervenlighed og gæsteservice.
VIA System repræsenterer N-Tree Ticketsolutions i Danmark, som er en af Europas førende producenter af billet- og adgangssystemer til ferie og fritidssektoren. N-Tree “Visitor management systems” er et af de mest solgte systemer i Danmark.
N-Tree adgangsystemer er installeret overalt i Europa i mange forskellige miljøer. Fra kolde skiresorts til store aqua centre. Udendørs adgangsmøller, personmøller og læsere er forsynet med varmeelementer, så de kan holde til alle slags vejr.
N-Tree tilbyder omfattende løsninger til besøgskontrol i fritidsfaciliteter. Siden 2000 har virksomheden udviklet og installeret billet og adgangsløsninger til fritidsfaciliteter med offentlig adgang. Hidtil har N-Tree succesfuldt gennemført mere end 500 installationer i hele Europa inden for fritidssektoren.
Tryk her for at læse mere om N-Tree Ticketsolutions.
Vores adgang og sikkerhedsudstyr kommer fra Gotschlich, som har været en familie virksomhed siden grundlæggelsen i 1948. På grund af den lange erfaring med sikkerhedsteknologi og egen udvikling af systemer og udstyr, hører Gotschlich til verdens førende producenter indenfor adgangskontrol. Gotschlich besidder mange patenter i Europa og USA.
Tryk her for at læse mere om Gotschlich
Via System bruger inventar og skabsløsninger fra Hollandske Kupan, som blev etableret i 1970 og er en af de førende producenter af højkvalitet inventar til krævende miljøer.
Igennem vores samarbejde med Kupan, kan vi tilbyde løsninger til omklædningsrum, skabe, sanitære vægge, toiletinventar samt skræddersyet snedkerarbejde i krævende miljøer med vandpåvirkning. Alle Kupans varer bliver produceret på egen fabrik i Varsseveld i Holland.
Kupan leverer specialfremstillede varer, der passer til de specifikke krav. Alle skabe bliver produceret efter mål og tilpasset efter omgivelserne. Uanset dit krav kan Kupan tilbyde en perfekt egnet løsning. Kupan oversætter dine ideer til et design, der matcher det overordnede koncept under hensyntagen til budgettet.
Tryk her for at læse mere om Kupan
Visitor Management løsninger
Læs mere om vores løsninger til besøgende hos ferie-, fritids- og underholdningsbranchen
ADGANGSMØLLER
Adgangsmøller / Personmøller kan bruges til både mindre og større adgangsløsninger, hvor der gives adgang til en person ad gangen. For at få adgang, skal der bruges en adgangsnøgle i form af eksempelvis en nøglebrik, entrebillet, armbånd, personalekort eller andre medier.
Der findes mange typer personmøller og adgangsmøller samt tilhørende gelænder typer, så vi kan altid finde en model som passer ind i omgivelserne.
ADGANGSKONTROL
Via Adgangskontrol er et “elektronisk” adgangssystem der kan kontrollere en eller flere adgangsveje på én gang.
Vores adgangskontrol og betalingssystem tilbyder både enkle løsninger, der erstatter traditionelle nøgle systemer, og avancerede intelligente løsninger, hvor alle døre og faciliteter styres centralt.
ENTRÉ- OG BILLETSYSTEM
Vores entré og billetsystem er opbygget til at give personalet optimal support til deres daglige arbejde.
For at gøre det muligt for besøgende at få hurtig og smidig adgang i spidsbelastninger / myldretiden, har systemet en simpel og ekstrem hurtig brugergrænseflade. Systemet samarbejder med adgangsmøller for ind- og udgangstyring.
BETALING / POS SYSTEM
Enhver situation klares hurtigt og smertefrit, da betalingssystemet har en meget enkel grænseflade til en lang række forskellige salgssituationer såsom billetsalg, salg af vare i café og kiosk, svømmeudstyr, udlejning, check-in til holdaktivitet osv.
For at gøre det muligt for besøgende at få hurtig betjening i spidsbelastninger, har betalingssystemet en ekstrem hurtig brugergrænseflade.
SELVBETJENINGSAUTOMAT / BILLETAUTOMAT
Vores nyeste billetautomat arbejder fuldautomatisk, så kunder selv kan bestille, betale og udskrive både billetter og abonnementskort samt flerturskort på en meget nem måde. Vores billetautomat tager imod kontanter, danske og international kort samt MobilePay.
Efter køb af billet, giver adgangssystemet automatisk ind- eller udgang igennem en adgangsmølle.
SOFTWARE LØSNINGER
Via System levere en række software løsninger til at gøre hverdagen meget nemmere for personalet.
Vi ved at personaleomkostningerne udgør en meget stor del af driftsomkostningerne i ferie-, fritids- & underholdningsbranchen. Derfor fokusere alle vores software løsninger på besparelse i personaleomkostningerne, hvilket forhøjer overskuddet i sidste ende.
PENGELØS BETJENING
VIA Betalingssystem er et penge-/kontosystem, hvor man kan ind- og udbetale pengebeløb. Systemet fungerer på samme måde om pengeinstitutternes “Dankort” – dog kun i et afgrænset område, f.eks. et feriecenter.
Systemets hovedformål er et pengeløst samfund (område), hvor det er unødvendigt at have kontanter på sig.
ENERGISTYRING
Der kan valgfrit installeres forbrugsmåling af EL, vand og varmeforbrug. Vi har løsninger til både EL og vandbaserede varmeinstallationer.
Systemet kan leveres fuldt integreret med Techotels Bookingsystemer. Her vil alt forbrug blive aflæst automatisk ved gæsternes ind og udcheck hvorefter forbrug debiteres automatisk på gæstens regning.
PERSONTÆLLERE
Alle virksomheder med besøgende / kunder / patienter / klienter burde tælle kundetrafikken for at se det større billede af, hvad der sker i deres virksomhed. Uanset om det er et indkøbscenter, detailkæde, museum, bibliotek, sportscenter, bank, restaurant eller andet. Persontæller data vil hjælpe dig med at træffe velinformerede beslutninger om virksomheden. Effektivisering af medarbejderplanlægningen i henhold til den aktuelle trafik, vil skabe værdi i form af indtjening, fortjeneste og effektivitet.
OMKLÆDNINGSRUM / SKABE
Via system bruger inventar fra Hollandske Kupan, som er en af de førende producenter af højkvalitet inventar til krævende miljøer. Kupan tilbyder løsninger til omklædningsrum, skabe, sanitære vægge, toiletinventar samt skræddersyet snedkerarbejde i krævende miljøer med vandpåvirkning. Alle Kupans skabe bliver er udført i Compact HPL, som er en meget slidstærk højtrykslaminat specielt udviklet til udsatte og krævende omgivelser med vandpåvirkning. Alle Kupans produkter tåler daglig rengøring med højtrykspuling.
LÅSESYSTEM
Vi tilbyder mekaniske eller elektroniske låsesystemer fra GANTNER hvis innovative låsesystemer er værdsat på tværs af mange brancher, herunder hospitaler, universiteter, kommercielle og fritidsfaciliteter. Fra batteridrevet modeller til netværksløsninger er GANTNER sikker på at have en passende løsning til mange anvendelser. Alle GANTNER-låsesystemer fungerer med NFC-kompatible telefoner, kort og armbånd og er bygget til at arbejde med og udnytte internationale standarder baseret teknologier
SERVICE & SUPPORT
Vi tilbyder service & support alle ugens 7 dage imellem kl. 6 – 22 for alle vores kunder med en serviceaftale.
Vores service og support koncept er optimeret til ferie- fritids- og underholdningsbranchen.
I samarbejde med Techotel kan vi tilbyde 24 timers Hotline aftale.
Hotel Management løsninger
Vores Hotel IT & Sofware løsninger forkusere på besparelse & optimering af arbejdsgange & overskud
YP INTELLIGENCE
YP Intelligence giver nem adgang til over 600 kanaler, som automatisk lægger reservationer direkte i dit PMS og samtidigt gør det nemt at opdatere alle OTA kanaler på én gang. 130 hoteller i Skandinavien bruger allerede YP Intelligence. Salg af værelser gennem forskellige online kanaler er dagligdag for de fleste hoteller. Administrationen af disse værelser kan imidlertid være tidskrævende og langt fra alle hoteller udnytter de muligheder der ligger i værelssalg gennem kanaler.
YP OPTIMIZER
Større indtjening og overskud via intelligente analyser. YP Optimizer omsætter skiftende faktorer indenfor begivenheder og sæsoner til de helt rigtige priser. Den intelligente beregningsalgoritme i YP Optimizer øger indtjeningen ved at forbedre priser, i stedet for at sænke avancen. Sammenhold priser og prisudvikling mod en udvalgt gruppe af konkurrenter over en udvalgt tidsperiode, ved hjælp af data fra flere online distributionskanaler.
IMPROVE - GUEST FEEDBACK MANAGEMENT
Med Improve -også kendt som Loopon, kan du få værdifuldt indblik i dine gæsters oplevelse af jeres service. Improve er et genialt kundetilfredshedsanalysesystem der benyttes af 700 hoteller i Skandinavien. Improve hjælper jer med at monitorere, analysere og påvirke jeres online omdømme, og jeres kunders generelle indtryk af virksomheden. Improve giver jer dermed muligheden for at yde den bedst mulige service til jeres gæster.
WELCOME - DIGITAL GUEST BOOK
Erstat den fysiske hotel værelsesmappe/bog med en digital version, hvor gæsten har adgang fra deres smartphone under hele opholdet. Spar både tid og penge og få mulighed for at ændre indholdet fra en enkelt gæst til alle med få klik. Welcome sørger for en online kommunikation via live-chat, og et konstant tilgængeligt samlingspunkt for den relevante info for gæsten. Welcome giver desuden hotellet et realistisk indblik i hvilke services gæsten efterspørger.