Spar på provisionen og bliv mere synlig på nettet

Med WIHP Meta I/O og deres integration til f.eks Google Hotel Ads kan I promovere jeres online priser og sælge jeres ophold direkte på kundens internet søgning. Dermed øger I jeres synlighed og sparer på provisionen til salg af værelser og ydelser gennem kanaler.

 

Synlighed på de forskellige søgemaskiner og metasøgemaskiner er et selvfølgeligt krav til hoteller i dag. Men lige så vigtigt for mange hoteller er det at minimere udgifterne til online salgskanaler.


Disse punkter adresseres med WIHP Meta I/O, som agerer bindeled imellem dit PMS/online booking/channel manager og en lang række søgemaskiner.

Kanalerne er allerede repræsenteret på disse søgemaskiner, hvor mange potentielle gæster finder deres hotelophold, men ved at at bruge Meta I/O, giver du kunderne muligheden for istedet at booke direkte på din egen online booking.

WIHP tripadviserEt eksempel på en Tripadvisor søgning
Øverst listes priserne hentet fra jeres PMS.
Gæsten booker via denne knap og I sparer dermed den provision til en af bookingkanalerne, som I ellers ville have betalt.

I stedet betaler I f.eks. CPC (Cost-Per-Click) til den givne platform. Beløbet varierer pr. platform men er generelt meget billigere. I følge WIHP er den globale gennemsnitlige CPC  0,96 Euro.

En anden mulighed er at betale med CPA (Cost-Per-Acquisition -eller på dansk: Pris pr. kunde) WIHP understøtter begge dele.

 

 

Nemt og overskuelig administration
WIHP Meta I/O er en central administration af alle hotellets meta-search kampagner. Når systemet er forbundet med jeres PMS, bliver jeres værelsespriser sendt til meta-search kanalerne, og alle klik fra potentielle gæster videresendes til hotellets egen online booking med forudbestemte datoer, klar til at bestille direkte hos jer. Betjeningen af systemet er nemt og intuitivt, og viser grafiske modeller af udviklingen over tid. Du kan desuden downloade rapporter og excel af dine data, sorteret efter ROI, omsætning, reklameudgifter etc.

 

Styr på budgettet
Med Meta I/O kan du nemt administrere dine hoteller baseret på reklameudgifter, investeringsafkast, konverteringsfrekvens eller mere opdelt på hver meta-søgning individuelt pr. Hotel. Tænd/sluk hele hoteller på alle platforme med et enkelt klik, eller find ud af, hvilke platforme, der giver for lille afkast, og luk ned for dem.

Hvis du ønsker større økonomisk sikkerhed, kan du indstille budgetgrænser pr. hotel eller pr. hotelkanal, så I aldrig mister grebet om jeres CPC-udgifter (Cost-Per-Click).