Loopon - Guest feedback management

Et værdifuldt samlet indblik i gæsternes oplevelse.

Når man vil skabe sig et overordnet indtryk af den tilfredshed og samlede oplevelse jeres gæster efterlades med efter et besøg, er det er vigtigere at få feedback fra tusinde gæster omkring et par nøgleparametre, end at få feedback fra kun et par gæster på tusinde parametre!

Loopon er et genialt kundetilfredshedsanalysesystem der benyttes af omkring 700 hoteller i Skandinavien. Improve er integreret med dit PMS og dine gæster tilsendes automatisk efter opholdet et par spørgsmål omkring deres oplevelse. Alle spørgeskemaer kan være på en side og kan tilpasses jeres grafiske image.  På grund af integrationen med tripadvisor, oplever hoteller også en stigning i deres online omdømme, når de begynder at bruge Improve.

Loopon hjælper også med at besvare gæsters feedback med skabeloner og faste kategorier af respons som eks. kompensation for en negativ oplevelse. Med tiden opbygger systemet nok viden om jeres gæsters responsmønstre til at kunne rådgive jer omkring den statistisk bedst mulige respons.

Loopon hjælper jer med at monitorere, analysere og påvirke jeres  online omdømme, og jeres kunders generelle indtryk af virksomheden.

Derudover er der en stor værdi for ledelsen i at se hvilke medarbejdere der kontinuerligt får god respons fra gæsterne, og en motivation for medarbejderne at se hvilken grad af tilfredshed deres service giver gæsten.

Loopon giver mulighed for at yde den bedste service for jeres gæster

  • Modtag samlet feedback fra dine kunder fra nettet
  • Få overblik over dine udsendinger og besvarelseskvotient
  • Grafisk flot og overskuelig brugergrænseflade og rapportsystem
  • Følg din NPS Score (Net Promoter Score) og dens udvikling over tid
  • Få yderligere feedback på f. eks. morgenmad, rengøring, beliggenhed m.m.
  • Besvar gæstefeedback øjeblikkeligt direkte på den pågældende platform via Loopon
  • Lav let og hurtigt besvarelser med templates på flere sprog
  • Se og følg tæt med i dine konkurrenters online feedback
  • Sammenhold løbende udviklingen i dit online omdømme med omsætning
  • Benchmark din NPS m.m. mod dine nærmeste konkurrenter
  • Få det komplette overblik over jeres feedback udvikling med udførlige rapporter
  • Fastsæt og arbejd efter din egen målsætning
  • Automatiske push-rapporter- dagligt eller ugentligt.
  • Loopon indhenter og præsenterer samlet guest feedback fra Tripadvisor, Booking.com, Expedia, Hotels.com, HRS mfl.

Kontakt Rune Erichsen fra Techotel på tlf. 36 19 21 34
eller re@techotel.dk for yderligere information

Rune kommer gerne på besøg til en uforpligtende demonstration af Improve - Guest feedback management og vores andre hotel IT løsninger.

Techotel Hotline holder åbent 24 timer alle ugens 7 dage

Techotel support koncept er optimeret til hotelbranchen
Kontakt os nu for en service aftale

Stor logo

Via System er en del af AK Techotel A/S

Vi er en del af Techotel gruppen, som er Skandinaviens største leverandør af bookingsystemer til hoteller og kursus steder.

I dag er Techotel et resultat af over 25 års erfaring i udvikling og drift af hotelsystemer.

Med flere end 500 installationer er Techotel førende i Skandinavien indenfor for it-løsninger til hoteller, restauranter, konference- og feriecentre.