Forøg dit salg ved at anvende din viden om kundeadfærd og konverteringsfrekvenser
Alle forretninger med kundesøg skal tælle kundetrafikken for at se det større billede af, hvad der sker i forretningen. Uanset om det er et indkøbscenter, detailkæde, museum, bibliotek, sportscenter, bank, restaurant eller andet ...
Persontæller data vil hjælpe med at træffe velinformerede beslutninger om virksomheden. Benchmark virksomheden, finde ud af konverteringsfrekvensen for hvert sted ved at se den virkelige ydeevne, effektiv tildeling af medarbejdere i henhold til time-for-time trafik vil skabe værdi i form af indtjening, fortjeneste og effektivitet.
Detailforretninger er dynamiske miljøer, som kræver omhyggelig observation for at holde sig ajour med stadigt skiftende kundehandlinger. At finde en vindende formel til detailanalyse er en ubesværet proces, når data fra persontællere bruges til at træffe operationelle og strategiske beslutninger.
Grundige detailanalysedata gør det muligt for detailhandlere at arrangere deres butikslayout, vindueshow og merchandising i henhold til deres præstationer. Persontællere er også afgørende for at styre personale bemandingen for at maksimere kundetilfredsheden.
Persontællere
Alle virksomheder burde tælle kundetrafikken for at se det større billede af, hvad der sker i virksomheden.
Persontæller data hjælper med at træffe velinformerede beslutninger om virksomheden. Benchmark virksomheden og find konverteringsfrekvensen for at se den virkelige ydeevne. Effektivisering af medarbejderplanlægningen i henhold til den aktuelle trafik, vil skabe værdi i form af indtjening, fortjeneste og effektivitet.
Gade optælling
Spor potentielle, faktiske og gentagende kunder / besøgende, og øg fangehastigheden og engagementet. Potentielle besøgende, der passerer virksomheden, er en mulighed der venter på at blive udforsket.
V-Count kan spore, hvordan marketingkampagner påvirker de besøgende, og hjælpe dig med at analysere, om forbipasserende forbrugere konverteres til betalende kunder.
At kende konverteringsfrekvensen fra gaden til butik gør det muligt at optimere displaydesign, for at maksimere trafikken og for at øge engagementet med kunderne.
Hold øje med konverteringsfrekvens fra gade til butik, for i sidste ende at øge salget og overskuddet. Data fra virksomheden indgang viser, hvor succesrige marketingindsatser, vinduesudstillinger osv. er.
Systemet kan også måle de forbigående menneskers opmærksomhed. V-Count’s fuldt indlejrede 3D Alpha + persontæller kan måle antal af potentielle kunder som gik forbi og virksomhedens tiltrækningskraft med op til 98% tællingsnøjagtighed.
Heatmap In-Store kamera
Med V-Count Heatmap In-Store analyse kan man spore og analysere de besøgendes adfærd, deres købspræferencer og deres vej igennem virksomheden. Heatmap In-Store Analytics giver dig mulighed for at forstå de besøgendes handlinger, hvor de er mest tiltrukket af, hvad de søger efter, og hvad der motiverer dem til at købe.
Forstå årsagerne til udførelsen af succesfulde områder og anvend den viden til at forhøje præstationsniveauet andre områder.
Lad vores timerapporter fortælle dig, hvordan virksomheden præstere på forskellige tidspunkter i løbet af dagen. Efter analyse af data, kan virksomhedens design optimeres ved bedre udnyttelse af områder, som får mindre trafik og opmærksomhed. Medarbejdernes placering kan optimeres i henhold til kundeadfærd, for at give en bedre kundeoplevelse og besparelse af lønudgifter.
Heatmap In-Store Wi-Fi
Spor den sti, dine kunder følger, fra det øjeblik de kommer ind, til de igen forlader virksomheden. Opdag, hvordan kunderne bevæger sig rundt i virksomheden. Med Pathmapping måles kun kundernes flow igennem virksomheden, da systemet automatisk fratrækker medarbejderne.
V-Count Wifi Heatmap Tracker opdager og sporer kundernes fodspor gennem deres smartphones, som udsender et signal efter et Wi-Fi-netværk, når de går ind i virksomheden og følger deres rute gennem hele deres rejse. Få det komplette overblik over de forskellige produktlinjer og forskellige zoner på tværs af virksomheden ved at vide om alt om kunderes bevægelse.
Kend kundernes opholdstid og optimer markedsførings- og butiksaktiviteter for at nedsætte ventetiden for at opfordre kunderne til at købe mere og øge salget.
Med loyalitetsmåling ved du præcis, hvor mange kunder, der kommer tilbage til butikken mere end én gang og derved kan loyalitetsprogrammer målrettes specifikt til disse kunder.
Kø administration
Folk kommer for at købe og ikke at vente i køer. En ud af hver tre potentielle kunder forlader virksomheden, hvis de skal vente mere end fem minutter for at betale. Detailhandlere oplever indtægtstab på op til 39% på grund af lange køer.
V-Count Que Management er her for at undgå mulige tab af kunder forårsaget af køer. Kend antallet af personer i virksomhedens check-out kø og optimere derefter kundernes ventetider ved at fremskynde betalingsprocessen og øge antallet af daglige transaktioner.
V-counts realtime kø alarm system giver besked når køer overstiger et bestemt antal personer for at øge servicen og kundeoplevelse på det rigtige tidspunkt og for at reducere købsafbrydelser og øge kundeloyaliteten
Fordele ved persontællere i detail industrien
Realtidstrafik
Tæl antallet af personer, der ankommer, forlader og passerer butikken med 98% nøjagtighed i realtime.
Konvertering
For at forstå effektiviteten af butikken skal du både kende salgsvolumen, men også hvor mange kundebesøg der skulle til for at genererede volumen.
Benchmarking
Med analysedata fra persontællere, kan du opdage de bedste og dårligste resultater og derved analysere butikkens ydeevne.
Myldretid / Peak hour
Opdag og analysere myldretid / Peak hour, hvor butikken genererer mest trafik, og har fleste salgsmuligheder.
Personaleoptimering
Optimer personale drift i overensstemmelse med antallet af besøgende og deres behov inden for åbningstiden.
Gruppetælling
Rens din konverteringsdata ved at konsolidere grupper af besøgende, familier og par som 1 potentiel køber.
Fordele ved Heat Map tællere i detail industrien
Realtime kundesporing
Spor og registrer dine kunders sti og handlinger i butikken i realtid. Medfører personaleoptimering og kundetilfredshed.
Forbedring af butik design
Opdag de populære områder, kunderne bliver tiltrukket af. Træffe aktive beslutninger om produktplaceringer, belysning og positionering af inventar og mannequiner.
Mål produktsucces
Ved at måle kunders ophold på bestemte steder, kan detaljerede oplysninger opnås, og måles attraktiv nye produktlinje er, og produkters effektivitet, når de placeres i forskellige områder.
Salgshastigheder
Mål hvilke produkter der ikke sælges, selvom de er placeret i et aktivt populært område. Optimere produktplaceringer og forbedre salgshastigheder.
Optimer populære områder
Opdag hvilken områder kunderne bevægede sig i. Optimere salget ved at reducerer døde områder ved at ændre butiksindretningen.
Marketing effektivitet
Forbedre marketing effektivitet og fortjeneste ved at analysere succesen af begivenheder, kampagner og forskellige mediekanaler, der anvendes i forskellige zoner.
Fordele ved analyse af kø i detail industrien
Analyse
Beregn antallet af kunder, der forlader checkout køen, den gennemsnitlige tid i køen og definer optimale kø længder.
Effektivitet
Kunderne hader køer. Undgå overfyldte checkout køer ved at allokere personale. Giv kunderne en meget bedre kundeoplevelse.
Undgå afbrudt handel
Minimer den tid, dine kunder bruger i checkout køer for at forbedre kundetilfredsheden og forhindre at kunder opgiver handlen grundet for lang kø.
Kunde loyalitet
Øg kundetilfredsheden ved at forbedre checkout processen og bliv kundernes favorit. Vil føre til kundeloyalitet, som på lang sigt er uvurderlig.
Fordele ved Wi-Fi sporing i detail industrien
Optælling udenfor foran butikken
Opdag hvor mange potentielle besøgende, der passerer butikken og konverteringsfrekvensen mellem gade og butikken.
Personale tæller ikke med
Modtag "ren" trafikdata på daglig og timebasis. Spor dine medarbejders Mac adresser og træk dem fra det samlede antal kunder/personer.
Realtime kundesporing
Kend den gennemsnitlige opholdstid for besøgende i butikken. Mål succesen med marketingkampagner og aktiviteter i butikken, og øg derefter ventetiderne for at øge/booste salget.
Undgå intern konkurrence
Få trafikdataene fra kædebutikker i et bestemt område, for at analysere om de fjerner indtægter fra hinanden.