Forstå om dine messer og expo aktiviteter har et positivt afkast i form af marketing investeringer

 
Arrangementer og udstillinger er vigtige grunde for virksomhederne til at gøre varige indtryk og præsentere deres produkter og tjenester.

I slutningen af dagen er hovedidéerne bag en ekspo-tilstedeværelse leadgenerering og udnyttelse af direkte salgsmuligheder.

Virksomhederne ønsker at vurdere, om deres markedsføringsindsats for begivenhederne eller exposerne betaler med hensyn til afkast. Sammen med leadgenerering er omkostningseffektive netværk og markedsføring uundgåelige resultater af expo-shows.
 

Fordele ved persontællere under events & udstillinger:

 

Realtidstrafik

Tæl antallet af personer, der kommer ind og ud af events eller udstillinger i realtime med 98% nøjagtighed. Sammenlign besøgstal med eksempelvis sidste års resultater.

 

Myldretid / Peak hour

Opdag og analysere myldretid / Peak hour, hvor arrangementet eller udstillingen genererer mest trafik, og har fleste salgsmuligheder. Administrer herefter begivenheder og marketingkampagner.

 

Personaleoptimering

Optimer medarbejderfordeling i overensstemmelse med antallet af besøgende og deres behov inden for dit arrangement eller ekspeditionsområde i driftstimerne. Forøg gæstetilfredsheden.

 

Fordele ved Wi-Fi sporing under events & udstillinger:

 

Tilbagevendende besøgende

Kend forholdet mellem dine gentagne besøgende og hvor ofte de besøger dit arrangement eller expo. Sørg for at holde dem tilfredse under hele besøget, så de kommer tilbage hvert år.

 

Gennemsnitlig besøgstid

Kend den gennemsnitlige opholdstid for besøgende. Forøg de besøgendes interesse og øge tiden brugt inden for expoområdet og opnå brand awareness.

 

Fordele ved Heat Map tællere under events & udstillinger:

 

Opdag & optimer populære områder

Oplev de populære områder de besøgende bliver tiltrukket af. Forstå årsagerne til disse succesfulde områder, og anvend denne viden til at forhøje præstationsniveauet i andre områder.

 

Marketing effektivitet

Forbedre marketing effektivit ved at analysere succesen af begivenheder, kampagner og forskellige mediekanaler, der anvendes i forskellige zoner på tværs af arrangementet.
 
 

Persontællere

Alle arrangementer, udstillinger eller expo-områder burde tælle kundetrafikken for at se det større billede af hvad der sker.

Persontæller data hjælper med at træffe velinformerede beslutninger om arrangementer og udstillinger. Benchmark arrangementet eller udstillingen og find konverteringsfrekvensen for at se den virkelige ydeevne. Effektivisering af medarbejderplanlægningen i henhold til den aktuelle trafik, vil skabe værdi i form af indtjening, fortjeneste og effektivitet.
 

Gade optælling

Spor potentielle, faktiske og gentagende kunder / besøgende, og øg fangehastigheden og engagementet. Potentielle besøgende, der passerer arrangementet eller udstillingen, er en mulighed, der venter på at blive udforsket.

V-Count kan spore, hvordan marketingkampagner påvirker din besøgende trafik, og hjælpe dig med at analysere, om forbipasserende forbrugere konverteres til betalende kunder.

At kende konverteringsfrekvensen fra expo området til din udstillingstand gør det muligt at optimere displaydesign, for at maksimere trafikken og for at øge engagementet med kunderne.

Systemet kan også måle de forbigående menneskers opmærksomhed. V-Count’s fuldt indlejrede 3D Alpha + persontæller kan måle antal af potentielle kunder som gik forbi og butikkens tiltrækningskraft med op til 98% tællingsnøjagtighed.
 

Heatmap In-Store kamera

Med V-Count Heatmap In-Store analyse kan man spore og analysere de besøgendes adfærd og deres vej igennem arrangementet eller udstillingen. Heatmap In-Store Analytics giver dig mulighed for at forstå de besøgendes handlinger, hvor de er mest tiltrukket af, hvad de søger efter, og hvad der motiverer dem til at købe.

Forstå årsagerne til udførelsen af succesfulde områder og anvend den viden til at forhøje præstationsniveauet andre områder.

Lad vores timerapporter fortælle dig, hvordan arrangementet eller udstillingen præstere på forskellige tidspunkter i løbet af dagen. Efter analyse af data, kan virksomhedens design optimeres ved bedre udnyttelse af områder, som får mindre trafik og opmærksomhed. Medarbejdernes placering kan optimeres i henhold til kundeadfærd, for at give en bedre kundeoplevelse og besparelse af lønudgifter.
 

Heatmap In-Store Wi-Fi

Spor den sti, dine kunder følger, fra det øjeblik de kommer ind, til de igen forlader arrangementet eller udstillingen. Opdag, hvordan kunderne bevæger sig rundt. Med Pathmapping måles kun kundernes flow igennem arrangementet eller udstillingen, da systemet automatisk fratrækker medarbejderne.

V-Count Wifi Heatmap Tracker opdager og sporer kundernes fodspor gennem deres smartphones, som udsender et signal efter et Wi-Fi-netværk, når de går ind i arrangementet eller udstillingen og følger deres rute gennem hele deres rejse. Få det komplette overblik over de forskellige produktlinjer og forskellige zoner på tværs af arrangementet eller udstillingen ved at vide om alt om kunderes bevægelse.
 
 

Se video om hvordan V-count persontæller systemet fungere

 
 

Samarbejde med ProCount Aps

VIA System bruger tælleanlæg og persontællere fra ProCount Aps, som er den danske importør af V-count.

V-count har hovedsæde i USA og er en af verdens førende producenter af tælleanlæg og persontællere.

V-count er en global producent af banebrydende persontællere, Wi-Fi tracking og Path Mapping teknologier.

V-Counts software analysere kundeadfærd og hjælper virksomheder med at øge konverteringer, øge overskuddet og optimere driften på deres fysiske steder. Med både self-hosted og SaaS muligheder, der er tilgængelige for at indsamle rå data og behandle den i meningsfulde oversigter.

V-Count produkter eksporteres til mere end 80 lande og er installeret i mere end 25.000 virksomheder rundt om i verden.

V-Count har kontorer rundt om i verden, herunder Miami, USA, Toronto, Canada og Istanbul, Tyrkiet.

Her er link til V-count’s Internationale hjemmeside